Agnes- ska åka till umeå och sjunga i en kyrka i helgen!! kom och kolla!!??


Hej bloggen, den här bilden tog jag då jag övaden inför att jag skulle sjunga på musiken, jag sjöng "jag kommer" den låten äg, jag brukar lyssna på den när jag åker hem med bussen från skolan! Vad annars kan jag berätta då? Just nu har vi svenska, men eftersom att jag är så gangster så sitter jag bara och chillar med en daotr och äter ett skrov som jag gjorde när jag vaknade imorse, sen éfter det blir det att gå till matsalen och dejta någon snygg 7a där:) Efter skolan ska jag åka hem till slind och mjölka korna och hämta lite vatten i brunnen, sen städa huset och lyssna på JB som är så fin och bra:) Ha en bra torsdag, det ska då jag ha iaf!

pusspuss, ps: Jag längtar till tekniken efter lunch, hoppas vi får vara i verkstan!!!!!
// Agnes


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0