GLHF

1. Hur gammal är du om fem år?
21 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma och pappa

3. Hur lång är du?
172.5 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hm.. minns inte

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
Hehe pappa där me

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
:(<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ska jag säga nått långt så ringer jag oftast

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom bor tillsammans, jaa

10. När såg du senast din mamma?
För typ 2 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du i dag?
Kring halv 7 tror jag att den var

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingenaning de var längesen de var jul

14. Vilken är din favoritplats?
Måste nog säga fjällen med mormor och morfar!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hm.. ingenaning faktiskt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Kanske i nån lägenhet nånstan

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mördare, spöken, kidnappare osv

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Säkert nått på skolan igår

19. Hur stor är din säng?
Lagomt stor jag ryms

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Pappas bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två!

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfotaa!

26. Är du social?

Oftast ja

27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass tror jag!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
nått med choklad

29. Tycker du om kinamat?
Joo

30. Tycker du om kaffe?
Nej usch

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Njae

33. Kan du spela poker?
Om nån förklarar hur man gör

34. Tycker du om att mysa/kela?
Joo de gör jag väl

35. Är du en beroendemänniska?
??????

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jodå, Mathilda och Anna 

37. Vill du ha barn?
När jag blir äldre ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Lite engelska plus att jag går spanskaa

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Naee

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på hur kallt de är?

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder eller mat/godis/glass

42. Äger du dyrbara smycken?
HAHA nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hehe seven heaven eller icurly

44. Kan du rulla med tungan?
Jadå

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla mina kompisar är jävligt roliga!

46. Sover du med gosedjur?
Hehe joo :$

47. Vad har du för ringsignal?
Ingenaning har bara på vibration

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Joo nånstans

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En röd jacka

50. Flirtar du mycket?
Hahahaha oseriöst jaa

51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig prövat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nae

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser Harry Potter nuu!

54. Läser du dagstidningen?

Serierna i Norran

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte jag men mamma och pappa gör

56. Dansar du i bilen?
Hur dansar man i en bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapoool

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En personbeskrivning på svenskan igår

59. När var du i kyrkan senast?
Längee sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Går på högstadiet nu.. Måste nog vara P-O eller Carola(Carolola)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Typ en natt tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Har ingen aning

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
Jodå

65. Vad är det konstigaste du ätit?
ehm, vet intee

66. Vem såg dig naken senast?
Hm, tjejerna i min klass efter gympan i fredags skulle jag tro

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Orkar inte gå och kolla

68. Hur imponerar man på dig?
Ingen som helst aning

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Elin Erika eller Isabelle tror jag

70. Har du någon piercing?
I öronen jaop

71. Din största vinst?
Vad menar du med vinst?

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook

74. Är du fåfäng?
Är jag dålig om jag inte vet vad de betyder?

75. Ångrar du någonting du gjort?

Vem gör inte de?

76. Hur gammal är din pappa?
47

77. Vilket är ditt drömjobb?
Har alltid drömt om att få jobba på ett dagis

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Skulle gärna vilja följa mina 2 storasystrar när dom ska utomlands....

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Haft vandrande pinnar, sen har vi katter och hund nu

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hatar att vara på parkeringar där de är mycke bilar, har aldrig åkt flygplan och har aldrig varit utanför norden

81. Svär du ofta?
Inte hemma men överallt annars

82. Sverige när det är som bäst?
Soligt och varmt!!

83. Kan du åka slalom?
Kan åka nerför en backe med slalomskidor

84. Vad har du ätit i dag?
Nyponsoppa och glass, en och en halv macka

85. Vad har du för utbildning?

Går snart ut grundskolan

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Typ mina fötter tror jag

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Armarna

88. Vilken är din bästa egenskap?
Är inte speciellt blyg, kanske inte alltid är så bra men

89. Vilken är din sämsta egenskap?

Oftast skrikig

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Vad finns de ens för historiska människor?

91. Saknar du något?
Joo

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja!!

93. Vad gör dig ledsen?
Lite olika på vilket humör jag är på osv

94. Vad gör dig glad?
När allt är asbra

95. Har du varit gift eller förlovad?
Joo, mint 9 ggr

96. Vad ska du göra i helgen?
Om jag blir frisk så ska jag vara med Erika och Iona, blir årets första grillning nån dag och troligtvis blir det stugan också

97. Vad är det knasigaste du gjort?

Beror väl pååå

98. Vad har du för laster?
???????????

99. Vem är din förebild?
Har ingen för tillfället

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Sortera bilder


Kommentarer
Postat av: Rimaan

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

Haft vandrande pinnar, sen har vi katter och hund nu



Vaddå.. ankorna då!?!? :(

2012-04-05 @ 17:17:49

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0