För ett år sen

Bläddrade igenom bloggen, det här skrev jag för 1 år sen idag, rubriken löd "dag 7-något jag vill göra just nu"

Något jag vill göra just nu:

"Finns en massa saker jag vill göra.
Kommer inte orka berätta allt..men...
jag skulle göra allt för att få åka till varmare breddgrader
just precis nu.
Skulle även vilja att dom ringer från "expert" och berättar att mina nya babe
har anlänt från Linköping isåfall så
skulle jag vilja åka upp mot solbacken och hämta den
(ingen har ersatt pontus ifall att nån undrar,en mobil jag snackar om)

Skulle inte ha någonting emot att sätta mig på en buss till moröbacke nu...
eller kanske mot umeå och fylla på min garderob..

Skulle vilja gå ut skolan, (brännan till att börja med iallfall)
Åka och hälsa på släkt i Gävle som inte blev av på sportlovet.

är ganska säker på att ingen orkar läsa hit men sowhat, jag skriver för mig själv.

Kan ju spåra lite nu, jag skulle vilja gå in i en tidsmaskin som drog mitt liv baklänges,
alltså, jag skulle på 1 minut vara 5 år igen. Skulle vara awesome.
Eller varför inte födas om på nytt, och allt roligt jag gjort under mina snart 15 år
skulle jag ha framför mig. Även allt dåligt, men då skulle jag ju kunna vara "beredd"
på dom dåliga sakerna, jag skulle kunna fixa så att det inte händer. Framför allt
skulle jag ha gjort skillnad på delar i mitt liv, inte lagt ner så mycket energi på saker
jag inte kan ändra på...hmm..tjorvigt"

Minns det här inlägget som om det vore igår, måste säga att jag var väldigt vis...ahah..
meeen, ett frågetecken..

..."Skulle även vilja att dom ringer från "expert" och berättar att mina nya babe
har anlänt från Linköping" och  som ett "året efter påstående"
Mobilen gick sönder direkt, jag köpte en precis likadan igen.. nån månad efter
införskaffade alla sig en iphone.. idag är jag den mest mobbade personen på jorden..
satet så dåligt köp-.-'




Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0