Words don't come easy

Åhnej jag skulle inte använt den där rubriktexten som vi nördat verkligen NÖRDAT på musiken i cirkus 115 veckor :) nu kommer jag sjunga den hela dagen oxå, greaat !! men jag tkr den passade bra, mitt rubriklager har tagit lov.

Idag blir det dansuppvisningar x 2, imorgon likaså..blir finnt, elr inte att jag kommer måsta cykla till och från nordanå och se ut som ett, ja ni som möter mig får se..men ska man vara spansk flamencoflikka så skare va så!

Annars....justja!
Gårdagen,från 14-22 spenderades på schtaan med bästa ErikaochElsa, grymt roligt...längesen jag skrattade så mycket!
Tack för underbar dagochkväll!♥



hahaha gamla bilder, men tror jag skrattar mer åt dom bilderna vi tog igår på bion med 3D glasögonen..

Upplysning: Erika såg inte klok ut

hejdåå


Kommentarer
Postat av: Elsaaaaa

HAHAHAHAHAHAHAxD Vilka bilder:O

2011-05-27 @ 15:30:30

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0