vendela-dag 24

om det här var min sista dag:
och om jag fick veta det på morgonen, så skulle jag gå upp tidigt.
äta den godaste frukosten jag vet.
gråta över tanken på att det var sista frukosten.

sen skulle jag gå och duscha en sista gång, kanske använda mammas otroligt dyra  hårinpacking.
gråta över tanken på att det var sista duschen och hårinpackingen...

sedan skulle jag ha på mig carlingsbyxor, och ett ginalinne.
gråta över tanken på att det är sista dagen jag klär på mig..

ringa ALLA mina kompisar.
möjligtvis gråta över att det är sista gången jag ringer ALLA kompisar...

sen, skulle jag väl umgås med dom....

sedan förstår ni, skulle jag fara till pontus.. 
gråta över tanken på att det är sista dagen jag träffar honom.

åka hem, och äta pyttipanna, för det är gött..
gråta efter sista tuggan.

logga in på facebook, apberget, msn osv.. tacka för mig. logga ut
och gråta över att jag loggade ut.

äta middag.. 
innse hur trist det kommer bli utan mig hemma.. hahaha..

sen umgås med släkt och familj.

sen är det väl kväll, och tanken är väl att jag ska gå och dö då?...
 

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0