vendela-dag 22

min framtid:

den funderar jag själv på ganska mycket faktikst... har min gymnasie tid ganska så planerad, problemet kommer ju efter det. jag vill inte vara kvar här, jag vill söderut. Okej,  nu kör jag på hur jag vill ha det, men som inte alls är ett säkert kort... go for it. Efter min tid på brännan, lutar planerna mot samhälls på Kaplan ( Häst i burträsk om Johan och wikström får berstämma...) på "samhälls linjen" får jag tillgång att senare söka in på polishögskolan i
antingen Umeå eller Stockholm, jag föreslår det senare förslaget. Där ska jag iallfall bo, i ett hus brevid vattnet, tänker tvinga med mig pontus;] Jag vill ha cirkus 3 barn, med ovanliga men fina namn. Jag ska då vara polis i stäään och tjäna järnet med pengar, lauring:PPpPpPpPPpPpp eller visst, det vore väl kul, men pengar är inte allt;)
Ska  gifta mig på vintern... jag och pontzorr har faktiskt bestämmt att åka buss från kyrkan minns du det honey?
hahaha sitter typ här och skrattar åt min egen framtid, galen brud.
Vet inte vad jag mer ska hitta på att skriva, kommer troligtvis ha med min lilla sköldpadda som förhoppningsvis kommer vara aningen större... skulle vara grymt om min allergi var borta, då kanske jag och djur skulle gå ihop mer eller vad säger du elin?;)
Som ni säkert märkt är min framtid inte alls så jätte planerad med så troliga saker, men vet ni vad? liksom allt annat så fixar det sig.
en sak vet jag, behöver solbrillor när jag ska kolla in i min framtid, den är helt gaaalet ljus!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0