Vendela- and i´m free, free fallin´

hej hej här har ni mig.
imorse ville jag ta livet av mig...
cyklade i motvind till edda på snabba men jobbiga
15 minuter, när jag väl kom dit insåg jag,sanna och linnea att
det troligtvis inte skulle bli något badande för våran del.
så efter typ 30 minuter cyklade jag tillbaka till skolan och skämmdes
ihjäl när jag kom in i klassrummet där alla satt och hade prov.
jag var nog lika röd i ansiktet som den rödaste brandbilen på jorden.
oh fuck så pinsamt.
men efter att ha blivit lite mobbad av johan och amanda så fortsatte min skoldag
som vanligt, visst jag sa väl någon konstig kommentar, failade sönder på gympan
men det är ju min vardag så:$

ikväll hoppas och tror jag väl att högge kommer hit, men det vet man aldrig,
han lät lite små taggad på nh disco även om han nekade när jag frågade, HEHEHE
aja ha en snajsig helg med en massa uppdatering här och förhoppningsvis en ny
header och design skapad av underbara alexandra aveling
http://exposure.blogg.se/  hennes och amandas bloggisch.
okej,förlåt för detta mils långa inlägg men sånt är livet ibland.
hejdo.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0