Vad ska dessa 14 dagar bjuda på då?!

Ja, jag var ju då och kollade min fot igår, gissa om den var normal?
Svar: Nej, långt ifrån
Jag har en blödning på utsidan på foten - vilket inte är så farligt, men det gör ont.
Sen var det 4 av 10 ben i foten som legat fel ett längre tag, alltså jag måste typ skratta..
Men han vred till dom, så nu är foten bättre, fast jag får inte träna på 14 dagar...jag dör allvarligt.
Om nån vill byta fot är jag mer än frivillig!
Bara att höra av sig...;)

Aja, kul att Errkanperrkan bloggade lite oxå från Malloooooorca, saknar dendär fräsigt kloka poolarn på NO:n♥

HEJDÅ! (Elin hatar att jag skriver hejdå, därför skriver jag hejdå) HEJDÅ!


Hon hatar att jag byter storlek på bilderna oxå, därför gör jag det ;*


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0