vendela-Sing for the moment

Tre frågor om förhållanden
Är du singel?- nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – helt ärligt, det gör jag faktiskt.
Är du kär just nu? – Ja!

- Tio frågor om dig själv
Namn? – vendela maria lundström
När fyller du år? – om precis en månad idag!
Några piercingar? – öronen
Några tatueringar? – nej
Vilken årstid är bäst? – sommmmar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sovmorgon och lördag!
Vad tycker du mest om hos dig själv? – typ att jag kan vara mig själv
Vad är du bra på? – läs tidigare frågan^
Vem älskar du mest på denna jord? – högge
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans kanskiii

- Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – elin vet mest, stina erika och agnes vet mycket
Vem är den galnaste /roligaste av dina vänner? – galnaste: agnes  roligaste: sebbe eller johan.
Vem är snyggast av dina vänner? – amandajohansson
Vem är mest partyprisse? – ohh alla!!
Vem är den du helst har filmkväll med? – hanna, hon går alltid med på svenska filmer ahahah;)
Vem av dina vänner är sötast? – erikaaaa

- Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast? - dammråttorna, nej men, mamma kanske.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – nej
Vem är farligast i din familj? – jag?
Vem ser roligast ut i din familj?- hohohoho vera kanske
Har ni något husdjur? – hela min familj är djur.
Vem har du mest gemensamt med? – ingen
Vem står för underhållningen? – jag
Vem sover du oftast med? – sover under samma tak som alla, men dock själv i mitt rum.
Roligaste kvällen med familjen? - jag och min familj har ingen minnesvärd kväll, hhahahaa-.-

- Nio frågor om idag
Vad har du gjort? – Varit i skuuulan
Vad ska du göra nu? – fira syster
Har du gjort något dåligt idag? – gör allt bra;)
Vad har du ätit idag? – mat
Har du duschat idag? – nej
Är du trött nu? – nae
Vad händer imorgon? – matildisen
Går du i skolan? – i do
Har du varit i skolan idag? – det har jag, myyysigt

- Annat
Hur mår du just nu? - helt okej:)
Har du piercat dig? –  öronen
Är du hungrig nu? – nej
Vad är klockan just nu? – 16:38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se, youtube, google och ebuddy

- Övrigt
Gillar du punk? - hahaha oh no
Har du sminkat dig idag? – Jaaao


- Musik
Lyssnar du på musik just nu? –  eminem-sing for the moment jag är kär
Vilket är ditt favoritband? – 3 doors down haha<3
Vad gillar du för musik? – Det mesta

SEN LAGGA RESTEN! PUSS HEJ JAG HATAR BLOGG.SE   JEEEFLA SKIT....



om nån undrar vad rutan är där för, så är det ganska självklart...

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0