vendela- tidsfördriv som jag hittade på någon randomblogg.

HUR BRA KÄNNER DU EGENTLIGEN DIN POJKVÄN?

Vad heter han;
pontus höglund
Smeknamn; högge, rokkan och pontzorr
Födelsedatum; 20 mars 1996
Naturlig hårfärg; brownieee
ögonfärg; bruna
läng; 1.85 tror jag:$

syskon; josefine, jocke, andreas, matilda och olivia. haha var helt säker på att jag hade glömmt nån men kom på att det var högge själv...
bor hans föräldrar tillsammans; det gör dom
han bor; andra sidan jordklotet

typiska fraser din pojkvän har;  " hej... SKOJA" " du tror mig inte..."
tvångstankar; måste göra armhävningar när han hör "bring me to life"
nämn några kompisar; buvve, jorkaan, wikström, sjöö, linkus, jocke, kim , medflera. HAHA status att jag använder sånna namn på folk jag inte ens känner:$
sporter han går; hockey
vilken/vilka föreningar; lejon, om det är frågan? fattade inte..

favoritmat;  asså, det måste ju helt seriöst vara korv...haha nej men jag vet inte.
favoritmusik; hans musiksmak är ingen musik alls enligt mig, så därför säger jag inget;)

spelar han något instrument; tror jag inte..
vad får honom att skratta; allt
vad gör honom ledsen; katten i frysen, förlåt älskling
hur ser en perfekt morgon ut för honom?; vakna 2

gillar han dig; hoppas jag väl
 gillade han dig före du började gilla honom; vet faktiskt inte
märker han på dig om du är ledsen; ja
märker du om han är ledsen; ja

vem av dina kompisar känner honom bäst; elin och ida har träffat honom mest

förklara hur du känner för honom; det går inte förklara med ord. men jag älskar honom
mer än någonting annat. finns ingen som pontzorr<3


söta vi är, osv osv osv grrr...






Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0