stucken av en geting

när jag kom hem så tänkte jag vara lite duktig och städa mitt rum, så jag gick upp kastade in lite rena kläder i garderoben sen så tar jag upp ett linne känner hur de bränner till jeveel så jag kanstar ifrån mig linnet ooch vad tror ni sitter där? joo en geting!!, så nu har jag blivit stucken av en geting för första gången..
snart ska jag då iallafall fara med bussen till stan, där ska jag möta pappa och fara och hämta mitt körkort..
sen ikväll blir de nog att hälsa syster välkommen hem och köra moppe med viktor och samuel
två saker;
GRATTIS VENDELA OCH ROKKAN(hahahahahahahhahahahah) PÅ 3 MÅNADERS DAGEN
HA DE SÅ JEVLLA BRA PÅ MALLORCA ERRKANEN!!

väldigt gammal bild på syster emmy


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0