Match

Jodå alla är ju jätte bra på att blogga, nog för jag typ gör det minns menmen.
Ikväll har vi spelat match, blev 9-0 skulle jag tro. Det var i F14 serien så det kanske säger en del.

Idag på skolan var vi tjejer i klassen så snälla att vi bakade mycket gott som vi sen bjöd killarna på. Och vi fixade fram en film, tusen gånger starkare. Ni som har sett den kanske fattar varför vi valde just den att visa för killarna.

Det blir ju skoj när världen går under på lördag också.. (hoppas inte Ellen läser för då blir hon väll super skraj, fast om du läser det så ta med pengar imorgon)
Aja nu ska jag då kolla om jag kan ha en klänning som jag har hemma som skolavslutnings klänning.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0