i learned to live half alive, and now you want me one more time.

Namn? Vendela

Vilken årstid är bäst? sommar

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? tanken på att det är lördag,gör min morgon

Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag vågar vara mig själv

Vad är du bra på? allt eller inget!

Vem älskar du mest på denna jorden? dom som står mig absolut närmast!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? vet inte..




10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? ingen vet allt, men elin vet mest

Vem är den roligaste av dina vänner? vissa är roligare än andra, men jag kan skratta
så jag får magrutor med alla!

Vem är snyggast av dina vänner
? amanda stina och elin, men alla ser bra ut.

Vem är mest partyprisse? amzan dude

Vem är den du helst har filmkväll med
? hanna kanske, om hon är på "svensk-film-humör";)

Vem av dina vänner är mest "evil"
? agnes aka slindan/snuttan




10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? njae

Vem är farligast i din familj? vera

Vem är coolast? jag

Har ni något husdjur? jöö, sköldpadda..hha

Mest gemensamt med? ingen, men jag är en del av mamma så henne kanske?

Underhållningen? jaaag

Sover du oftast med? ingen, för ingen vill sova med mig

Roligaste kvällen med familjen? när alla är i olika rum



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? olle

vem ringde du senast? högge kanske
Vem sms:a till dig senast? högge

Vem sms:a du till senast? högge



- KÄRLEK

Är du kär just nu? det är jag!

Har du kysst någon idag? nae

Har du ett förhållande? jaa

Vem sov du senast bredvid? högge igår, mitt ben krampa HAHAAH

Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans
? dom var 20 något, men det är over nu

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? står rokkan på min arm skrivet med en vanlig penna,längre än så kommer jag inte gå!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? whut?





Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0