Hejsan Sverige folk.

Hola mis amigos. Sitter nu här i utlandet och chillar. Idag har det... REGNAT, inte okej asså!
Icke är man brun heller så var berädda på en likadan Erika när ni kommer hem.
Men det måste bli sol i morgon! 
Inte hare blitt så mycket köpandes heller. Jag tror faktiskt att pappa leder. Harreguu då står nåt inte rätt till.
Men jag ska bättra på mig!
Nu ska jag fortsätta att göra det man gör utomlands jo FLÄSKA!!!
Tro inte att jag har ätit lite idag inte. Men tro de eller ej jag har varit ute och sprungit, där står det inte nått rätt till heller. 
men ska dra vidare mot okända ödemarker dvs hotellrummet.



Kommentarer
Postat av: Riman

ERIKAAAAAAAAH

2011-05-31 @ 16:03:00

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0