från skratt till gråt

asså gårdagen... ojojoj
var då med elin och erika och jag kan ju säga tt humören var lite konstiga på dom brudarna
ena sekunden satt vi och skrattade andra stog typ elin och erika och skrek åt varandra sen så skrattde vi igen osvosv..
nää, men de var riktigt roligt även om elin inte ville vara med oss från början. HAHAHAHAHA!

idag blir de kalas för syster som fyllde 21 år igår! så då kommer typ mormor, morfar, farmor, kanske mina kusiner och hennes killes föräldrar

nä, nu ska jag försöka göra klart svenskan,
tack för designen Alexandra btw
jag vet att jag alltid använder arkivet bilder, men jag orkar inget annat..

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0