ERIKA ERRKAN ERRKAAANEN JAKOBSSON

Hoppas du får regn i ditt utland så du inte kommer hem och är brun som en pepparkaka 

Skojjaa.. nu ska du ha det så trevligt i MALLORCA och sola järneeet bruden!
Och glöm inte att du ska skicka ett vykort till mig som man alltid gjorde förut.
Så alla vet, jag kommer inte fått något vykort inom en vecka, men hon sa att hon kanske kunde skicka en kokosnöt eller nån mango via posten.
helst av allt önskade jag att hon kunde skicka lite sol i ett brev så vi här hemma i regniga skell kan få lite värme snart, tack

Ni får lite bilder på tjejen som alla avundas nu...



dessa två tog erika i en klunk!
kommer sakna dig monster♥

förresten..så vandrade jag omkring på kryckor idag utan skydd mot händerna..kan meddela att jag har ondare i händerna än i foten just nu
vad var det det kallades nu då...
justja,
SMART


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0