Agnes: spanskan...

asså haha vendela på spanskan hur rolig som helst:

vendela till Tim
: vad ska du göra på skolavslutningskvällen?

Tim
: jag är borta på skolavslutningen

Vendela
:Vad ska du göra på skolavslutningskvällen?

Tim
: Jag är borta på skolavslutningen

Vendela
:vad ska du göra på skolavslutnigskvällen?

Tim:
jag är borta på skolavslutningen

Vendela
: Vad ska du ha på dig på skolavslutningen

Tim
: Men jag ska inte vara på skolavslutningen!

Vendela
: Nähää, är det de du har sagt hela tiden?

sen typ efter 3 minuter viskar vendela till mig: Agnes fråga tim om han inte också vill komma på skolavslutnigskvällen..
Jag: Vendela han ska inte vara hemma på skolavslutnigen!
HÁHAHAHAH SÅ SJUKT ROLIGT!!

ja sen förövrigt idag så kan jag ju berätta att jag och elin gick till skolan idag, typ så där 6 kilometer, riktigt trevligt, kanske inte något jag hade tänkt göra om på ett tag men..
sn så har de äl typ inte hänt så mycke mer förutom en trasig takplatta som de blev hur stor sak för som helst.. aja nu ska jag liva och försöka göra läxor och sånt shit..


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0