Agnes: RÖJ

asså röj är så otroligt roligt när man fattar hur man ska göra!
då vet alla de
idag har iallafall sett ut som alla andra mina sjukdagar, förutom att jag har ätit mycke mer och att jag har jobbat med matten, hehe blev så arg att jag slog sönder linjalen sen så tejpade jag ihop den och tänkte att nu kanske jag är lite lugn men nee, jag blev arg igen så jag la bort boken..
ska typ vara hemma imorn också men på onsdag kanske de blir skoola för nu har jag typ börjat äta osv, kanske inte lika mycke som jag brukar äta men jag äter då iallafall, fast jag har fortfarande ingen matlust.. men de går att tvinga i sig de mesta

aja nu ska jag återgå till mitt röjspel

kom och lämna mina papper!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0