Vendelaaaaa- jag har världens bästa pontzorr!!!!!


ahahah vet att den här bilden är ganska nylagd in i arkivet.,
men endå,så grymt söt unge♥

Kan ju börja med att berätta att efter en massa omständigheter
så befann vi oss alla fyra på morö höjden igår kväll, jag och the boys
gick runt inne på ICA i circus 1 timme typ, sen kom ida med bsssen och då rörde
vi oss mot Hallbergs place där vi såg film och jag var allmänt jätte trött:$$$

Ikväll ska jag ha mys pys med Elin&Hanna, vi ska tända alla världens lampor,
lana, kolla på tv och allt annat som förstör våran jord♥ MYT, vi ska
sitta på Hannas tak och kolla när Mobacken släcks ner ( Om Mobacken släcks ner vill säga,
det vet man ju aldrig) Ska ringa Fru Edman nu, HOJ.
-vendela


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0