Erika-

Hejsan.
Igår vare ju zon. AnnaH var så snäll att jag fick följa med hem till henne mellan zon och träningen! Vi åt KAKOR!!!!! HE VA GÖTT!:)
 
Idag var väl hyfsad vi hade ju SOVMORGON!
Sen lyssnade vi på vad man ska välja för gymnasium. Jag har verkligen ingen aning.
Idag är det ju Sandras favorit dag, det stod ju slöjd på schemat. HAHA påtal om Sandra så far hon ju på en taekwondo tävling ikväll LYCKA TILL SANDRIS!
HAHA dagens var typ när jag skulle in i bussen då tryckte jag mig upp för jag "orkade" inte vika benen ..(nejnej, jag är inte så otränad så jag har träningsvärk)..  då sa busschaffören ba: Har du ont i knäet... HAHAHA SUCCÈ!!
.. ikväll så blire väl att göra engelskan.

Tyvär så måste jag ta från Arkivet, måste verkligen ladda över bilder!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0