Elin; Someday somehow

Vem:
pussade du sist? Golvet.
tänker du på? Vad jag tänker på haha...
är din bästa bästavän? Kan svara på om nån frågar
finns alltid där för dig? Erika, Vendela och Agnes
förlåter du aldrig? Nog förlåter jag?
pratade du med på msn sist? Joel
ringde dig sist? Agnes
skrev det 10:e smset till dig? Har borta mobilen..
önskar du var med dig nu? Ben&Jerry 
var din första kärlek? Oscar J.


Har du:
ett förhållande? Näe
en bästavän? Jadå
bra föräldrar? Jo
ljugit för en vän? Det med.. 
blivit anmäld någon gång? Inte vad jag vet?
stulit något? Min syrras kläder?
gråtit över någon av det motsatta könet? mm.. 
slagit någon av det motsatta könet? ja
kysst någon av samma kön? Mer puss..
varit otrogen? Nej kanske när jag var liten men tror inte det

När:
var du full sist? Har aldrig varit full
hade du riktigt roligt senast? När jag fikade, haha näe men igår typ 
grät du sist? I måndags
skrattade du sist? För nån timme sen
var du kär sist? Ehm, ingen aning kommer inte ihåg
ska du sova idag? Näe på tisdag?
skrek du på någon sist? Celina
lyssnar du på musik? Jaop
mår du som bäst? Kör standard; vänner
mår du som sämst? När allt känns fel haha

Vad:
har du för mobiltelefon? Sony ericsson Wnåttnått
har du på dig just nu? Tröja från bikbok
är din hårfärg? Bruntljustguld äckelfärg
är dina framtidsplaner? Simma till Kina 
tänker du på just nu?
Har inte jag svarat på detta?
fick dig att gråta sist? En händelse.
hatar du mest av allt? När nån lägger sitt tuggummi på talriken och sen när man har ätit klart börjar man tugga på den igen..
tycker du om din kropp? Nej låren:S
vad får du mest komplimanger för? Min midja tror jag

Emmes bild

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0