Agnes-snott från amanda och sandra

VEM:
Skrattade du med senast?: vet inte nån på skolan skulle jag tro?
Skrattade du åt senast? elin..
Vill du ska vara med dig just nu? vet inte riktigt..
Saknar du mest? -
Pussade du senast? minns typ inte..
Kramade du senast? amanda kanske?
Är din bästavän? har många
Sov du med senast? min katt kanske?
Vet allt om dig? tror ingen vet allt..
NÄR:
Spydde du senast? -
Fyller du år? första april
Skrattade du senast? idag
Var du kär senast? vet inte om jag har varit riktigt kär nån gång..
Pussades du senast? alldeles för länge sen
Grät du senast? kanske i hemavan..

OM:
Du var det andra könet för en dag, vad skulle du göra? massa saker!!
Du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle du byta med? haha en människa som inte finns
Du fick en miljon kronor, vad skulle du göra med dom? byta ut i princip allt i min garderob!
Du fick byta utseende med någon, vem skulle du byta med? de vet man aldrig..
Du fick tre önskningar, vad skulle de vara? pengar, sommar och mer pengar

VAD:
Önskar du dig i present? typ ipod, digitalkamera osv.
Fick du senast en komplimang för? vet inte riktigt?
Ska du göra nästa helg? inget planerat tror jag?
Fick dig senast att le? ♥
Faller du för? vet faktiskt inte?
Lyssnar du på just nu? nått på TV?
Har du på dig? fleecetröja, och mjukisbyxor


gaalet stor bild!

NU: se hockey, luleå-skellefteå!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0