you showed me that nothing lasts forever


ahhhhmaaagaaad,
det är sommarlov och jag är typ kär i mitt liv just nu.
efter kyrkan så cyklade/körde/gick jag,agnes,elinpelin och
Erika till stan för att kolla på norrhammars avslutning...
inga kommentarer därifrån mer än att Brännan har
nog världens mest amazing avslutning
Efter det gick jag och mina flickor till Frasses där vi
fläska järnet, för det är vad jag kommer göra i sommar,
när skolan börjar om så ska jag rulla dit, suck on that bitch!!!!

Nu blir det iallfall att packa lite för ikväll, och fara en sväng
på ica.  klockan halv 8 typ, kommer högge sen åker vi iväg.
kommer blir askalas.



lillgubben♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0