you, me , we´re face to face but we don´t see eye to eye

Jag har verkligen fått tillbaka livsglädjen.
allt i skolan är över, på nu 10 veckor behöver
jag aldrig tänka " jag behöver plugga.." "tidig kväll,
skola imorgon..." frihet kallar jag detta.
Med andra ord, imorgon är det bara kyrkan sen
sommarlov, höjdpunkten på året om ni frågar mig?!
om jag inte har missuppfattat allt så ska jag infinna
mig i kyrkbänken klockan halv 9, sen efter det taggar
vi norrhammars lilla avslutning i stan....
kvällen blir hos agnes med en massa folk.



kolla det här pontus höglund, jag har minsann också varit
en korvätare.. även om det var några år sen;)


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0