When I see You smile.

Halloj, tänkte blogga men så vare ju sol ute. Idag har jag jobba sen varit med Elin. Ikv är det träning.
Varmt kommer det att bli. Igår var jag ju med Agnes och Isabelle vi skulle egentligen till Bergsbyn och köpa mjukglass men nog vare midsommarstängt nog så vi drog till Aina´s (stavning) ist. Mycket gott var de ändå. Sen for vi till candys och sen till bryggan. Mycket trevligt. 
 

Isabelle och Elsa!
Igår var jag Hanna och Aggan och kolla på solvikarna när dom sjöng, Elsa sjöng ett helt amasing solo! 
Paddla snart?



Agnes och Isabelle när dom solade på bryggan.



Vi hade många måsar som grannar.. jag är inte ett stort fan av måsar.



HAHA kikare sen fågelskådningen. Nu kan vi ALLT om fåglar. Intesannt isabelle?;)




Emilia.. Är nu påväg till FRANCE eller ITALY. Hoppas att hon hare roligt därborta♥

Nu fick ni lite bilder.  Vi Synes.

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0