this is the way you left me, i´m not pretending. no hope no love no glory, no happy ending.

kom just från tha konfaaa.
var typ mest med Fanny och matilda där
så 4 timmar gick ganska fort endå!
Tanken var att jag skulle fara och ta allergisprutan
idag..men eftersom att jag är förkyld så blir det inge av,
fick en ny tid klockan 1 imorgon.. sen efter det ska jag
vara med mina bäjbiii, Och jag säger bara en sak,
alla ni som säger " ska vara utan min älskling i 1 vecka
flänn flänn" " 1 vecka utan min babe jag kommer dö, flänn flänn."
1 vecka är ju typ ingenting?!?! min bäjbilove lämnar mig i..
...håll i er nu.. 6 VECKOR!!!! hur skulle ni klara det, ni som tycker att
1 vecka är botten?!?! vavava...?
oh lord jag är typ sur på rikt..
aja, imorgon ska jag iallfall säga hejdå till han, inte alls kul....


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0