Trying to get up that great big hill of hope

Hela gårdagen var jag ju med Elin ( som hon skrev)
Dagen inleddes med en olycka, inte kul...
Sen efter maten  så gick vi till Erika och var
med henne och agnes, sen kom även hanna.
Vi drog till Hampen och bada, sen till sement-
skiten och tog lite bilder, (bilder som snart
dyker upp här på bloggen)
Sen när jag skulle
cykla hem var mitt däck jätte konstigt, kan hända
att det hade med incidenten att göra haha, men jag fick
iallfall färdas hem på Erikas otroliga super moppe!
Det tackar jag så mycket för.

Funkar inte att lägga in bilder, inte ens
från arkivet, men jag tror redan att jag
har nämnt min otroligt skruvade dator..

Ikväll åker jag iallfall och är med Högge, då vet
alla det.

usch vilket tråkigt inlägg, förlåt.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0