snälla,stanna...

helloooo
är verkligen inte alls på bra humör idag...och då borde jag kunna tänka att vändningen kommer som vanligt då
högge kommer, och javisst, han kommer göra min dag, men kommer endå vara för jefla jobbigt när han ska fara hem.. 6 veckor, jag tror inte själv att jag fattar hur länge det verkligen är.. MEN jag har lovat min pajk att jag ska skriva vad jag gör varje dag, och då känns allt på något sätt lite bättre haha;)
oh lord.. jag kommer inte överleva:$



Det kommer bli bättre än någonsin när du kommer hem, allt som har
varit upp och ner på senaste tiden kommer bli toppendroppen
om 6 veckor.
jag älskar dig mer än allt och det kan du alltid vara 110% säker på.
jag saknar dig redan hjärtat..

och elin söderström kan ju redan nu ställa in sig på ett ex antal
telefonsamtal när saknaden blir allt för stor.puss äckelunge♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0