Jag rodde och NissAn öste ur vatten ur båten - delat jobb!

Spännande dag ida, ja först så for jag ju till msk och mötte nissan, vi badade där i sandbacken, sen cyklade vi hem, johan hörde av sig och sade att han berga och hallberg skulle komma och hoppa från slindbron, så vi inväntade besök av dom. Efter en timme eller nått så komme dom, så jag och nissan gick dit sen var vi tvungen att hämta båten för att hämta grabbarna när dom hade hoppat, så vi spraaang och hämtade flytisar sen rodde jag och hon den andra satt och kollade på... sen när vi kom fram så hppade först moodiga johan sen berga sist hallberg och de skvätte så vi blev dyngblöta... sen fick hallberg ro, när vi var nästan framme tappade han åran i vattnet, han fick panik men hoppade tillslut i, de skvätte igen... sicken gentleman! sen for dom, och nu snart ska vi käka - SEN DRAR VI PÅ FOTBOLLSMATCH, jag spelar och Nissan hejjar! 


Dagens applåd:...och miljarder applåder till Nissan som cyklat cirkus 2 mil idag!!


arkivbild..men vi måste bara påminna er om hur snygga vi är!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0