Franska jävla revolutionen

håller på att göra klart franska revolutionen...
går inte bra, fyfan jävla napoleon bonaparte

igår var jag som vendela just skrev med dom på kvällen, på dagen var jag matilda och jocke och fiskade, jag fick ingen fisk men matilda fick en gädda och jocke hade en som hoppade efter hans drag och in i båten de var iallfall väldigt trevligt
på kvällen efter vendela hade farit och efter vi hade varit på ica for vi till erika och såg film och åt chips ochsånt.. sen så pratade vi väl liite, hahaha, sen for jag vid typ 10 över 1 eller nått sånt, om de var nån som undra alltså..
men nej nu ska jag göra klart den där jävla franska revolution helvettet...

längesen man träffade denna flicka! ♥

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0