det är vad äkta vänskap handlar om!



vissa kan man inte annat än älska, spelar ingen roll hur mycket
man bara vill säga upp kontakten och aldrig mer prata.
du,agnes, skulle jag inte av någon anledning lämna!
Mig blir du aldrig av med, hur mycket du än vill!
mitt sätt att bete mig i vissa situationer vill man ju bara spy på,
men tro mig, jag jobbar på det!
ibland säger jag saker som jag absolut inte menar, men you know me girl,
jag älskar dig alltid oändligt och vet du vad? "vänskaps twister" har ingen dött av!

Hör av dig om det är nått, annars kan vi säkert hitta nått bra tillfälle på tisdag och prata
om det behövs.
tycker om dig äckelpotta♥

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0