bildeeer

tänkte ta helgen lite kortfattat:
onsdagskväll var på träning sen isabelle inga bilder
torsdag: minns inte vad jag gjorde på dan? men på kvällen var jag med elin, sen drog vi till isabelle:

isabelle och elin dådå

vi bjuder på den

sen på fredagen så var jag hemma på dagen sen på kvällen drog jag till varuträsk, sen till erika sen till isabelle; inga bilder, eller inte några som jag har tagit iaf
lördag så gick jag och emme på stan, köpte skolavslutnigs kläder, som ni får se bilder på senare
på kvällen drog jag erika och hanna till hannas stuga i östanbäck:
 








orka vänd på era huvuden hade ingen rak bild på erika








på söndagen klippte jag våran UNDERBARA gräsmatta sen kom elin och sen kom erika



orkar inte fler bilder, idag så har jag då iallafalll varit med elin och erika till typ 12, vi vaknade halv 12 sen har jag varit ute osv...

imorn blir de att dra iväg direkt efter skolan till bonnstan eller til mormor och morfar för att fota syster och sen titta när hon far in till BAAAALEN
frågan är varför jag är jätte taggad på livet just nu?

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0