you showed me that nothing lasts forever


15 saker du inte visste...
1.Jag har verkligen jättesvårt för människor som förlåter allting.
2.För mig är äkta vänner några som ser mina tårar innan dom faller.
3.Jag är kär i Veronica Maggio
4.Högge är den ända killen som jag har kunnat vara mig själv inför redan från första början.
5.Jag oroar mig inte längre för att inte duga inför folk.
6.Jag ääääälskaaar kramar.
7.Mitt skratt, kommenterar alla..och det är inte fagert.
8.Jag vill bli polis när jag blir stor
9.Jag var en pojkflicka som liten.
10.Mina barn ska heta Julian och Nellie.
11.Ibland kan jag helt plötsligt börja random sakna någon jag inte känner HAHAHA.
12.Jag tror att livet blir ljusare för varje år.
13.Jag tror att Människor som påstår att dom aldrig haft det svårt, är egoistiska människor.
14.Jag tror inte Man överlever  ensam.
15.Jag tycker att Agnes suuug<3<3<3<3<3<3<3<3



Den här bilden var stoooor och heeeeet


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0