i think you could save my life.

Kramat någon senaste dygnet?  Ja
Och isåfall,vem? stina
Har du pussat någon det senaste dygnet? Det med 
Och isåfall,vem? stina här också.
Har du för frisyr? knut
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? nej
När skrattade du senast? några timmar sen
När fick du ditt senaste sms? någon sekund sen
När är du född? 1996
Vem pratade du med i telefon senast? elin
Vem fick du present av senast? det var konfan, så av ganska många..
Vem gjorde dig arg senast? alla som var upptagna igår!!!!!!!!!!!!!!!!
Vem vill du kyssa nu? min pojke
Vad väljer du, glass eller godis? godis
Vad väljer du, morgon eller kväll? kväll
Lovar du att vara ärlig? ja
Smeknamn: har inga.. jo.. venzorr..(pontus och hallbergs...)
Brukar du skratta för dig själv? typ;$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Ofta?Så bra då:]<3"
Var bor du? mobacken
Trivs du där? hyffsat
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "min mobil har slut batteri det piper nu, hejdååå"
Brukar du komma i tid? oftast ändå..
När mår du bra? nästan alltid
Vad tycker du om fötter? haha vilken fråga?!?!...
Vad saknar du? höggeee, nå så grymt mycket, 4 veckor sen sist...
Hade du en bra kväll igår? JA!!
När brukar du oftast gå och lägga dig? lägger mig hyffsat tidigt, smsar alldeles för länge..
Är du blyg? lite ibland, eller absolut inte inför dom jag känner!
Sysslar du med någon idrott? kan inte..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det gör jag, har bevis!
Vad längtar du till? Måndag 1 Augusti 2011♥
Har du bra vänner och äkta vänskap? skulle ljuga om jag svarade nej.så ja, jag har världens underbaraste♥
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? minns inte, ganska längesen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa kläder och resa
Är du musikalisk? inte alls
Vad äter du helst när du ser på film? onyttigheter...
Har du tandläkarskräck? nej, förstår inte riktigt varför man ska ha det?:$
Vilken ögonfärg har du? lite grönt troja..
Hur imponerar man på dig? skrattar åt mina skämt ( fake skratt gills inte)
Gillar du någon? ja
Älskar du någon? ja
Har du någonsin ångrat ett förhållande? nej
Första riktiga kärleken? Pontus trorja, eller njae.. vet faktiskt inte..
Vad tycker du om otrohet? jag hatar otrohet och människan som är otrogen lika mycket...
Vill du ha barn? ohyes
Är du morgon- eller kvällsmänniska? bådaaa
Har du någon gång gråtit dig till sömns? alldeles för många gånger
Hur vig är du? inte mycket...
Tror du på ett liv efter döden? jag vill tro på det!
Vem är din bästa vän av samma kön? elin och stina
Vem är din bästavän av motsatt kön? Har inte kvar några av mina killkompisar längre, och det är synd...men filip och sebastian har jag alltid haft helt galet kul med, så ja.. dom räknar jag också som mina närmaste, även fast vi aldrig är med varann längre...miss you guys<3
Vem saknar du just nu? jag saknar många!



det är helt galet hur otroligt mycket jag vill ha hem dig nu...
jncopåwåwpwslpd jag får psykbryt bara av tanken på att jag har inte träffat
dig på snart 4 veckor...usch

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0