Stugan

drar till stugan om typ en kvarre, så de blir ingen uppdatering för mig förrän kanske på fredag, inte för att jag har uppdaterat när jag har varit hemma heller, men nu har jag en andledning...
kort sammanfattning från onsdag
onsdag: jag var med elin och hanna, drog till hampen en snabbsväng, sen på kvällen var jag med elin tror jag..
torsdag: var med vanessaa!! på kvällen for jag emmy och selina till hampen
fredag: var med linus hela dan
lördag:var med linus igen hela dan
söndag: kollade på konfrimation sen drog jag och elin hem till henne och hittade på trevligheter, på kvällen kom elin till mig och vi drog till hampen, skämde ut oss.. menmen..
måndag: var med eliin och vendela, och snart bär de som sagt av till stugan
som ni ser så är nästan alla mina vänner borta, Isabelle kommer hem på onsdag, erika också tror jag och emilia kommer hem imorn, så när jag kommer hem från stugan så har jag lite saknat folk att vara med
Grattis till er som orkade läsa detta inlägg
Och på tal om grattis, grattis till emilia som fyllde 15 i torsdags!♥

ja, jag andvänder arkivet bilder...

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0