stadsfesten!!

livet handlar inte om att passa in här och där, det handlar om att hitta den man egentligen är.
det är när du glider ifrån dig själv, som du ska undra "vad är det som händer med mig?"
snälla...sluta göra dig själv illa.

Tja bitches.
kom då från stads nyss, dagen spenderades med medle, isabelle,hanna,matilda,sandra och ida!
mycket trevligt:) ikväll ska jag dit med hanna och ida, och kanske stina? får allt ta och ringa kvinnan.
men ni få ha det så bra, så uppdaterar kanske någon hemmasittare ikväll, elin söderström kanske?:]
aja, adiós.


jag får allt ta att du kanske vill spy på mina äckliga förslag och tankar, men jag säger allt det här för att
du rankas som en av de många tjejer som förtjänar det bästa!
låt dig inte luras snuttan.
älskar dig!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0