men det var så längesen, ja det var säkert längre sen än sju sorger och åtta bedrövelser

min kväll igår var awwwweeesommeee gånger 1000
mötte upp hanna vid 8, då gick vi runt och träffade bla
alexandra och ida så vi gick med dom ett tag:)
halv 10 såg vi hassle ganska så amazing faktiskt, sen missade vi rebecka och fiona
men men, någon jäkel fimpade iaf på min väska..då blev jag sur.
sen halv 12 såååå trängde vi oss fram för att se robyn, men jag,hanna och ida
gled liksom ifrån varann..hanna typ längst fram och jag någonstans i mitten...
anlände väl hit hem vid 2 kanske, då slocknade jag direkt.
tack för en underbar kväll(!!!)

ikväll ska jag till framor ich farfar, var alldeles för längesen sist, myssssss

aja, vi hörs


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0