Har tråkigt här... men... VISST!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: kan man säga, jaa?
Fåttt ditt hjärta krossat: minns inte vad som var i år och inte..
Träffat någon som förändrat ditt liv: de får vi väl se om när livet är slut?
Fått reda på att någon har pratat om dig: de har jag säkert
Kysst en kille/tjej: inte direkt kysst nån..


BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: är inte de jobbig då?
Vilken tid vaknade du idag: tyå 11 
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade och var med isabellee♥
Någonting som du längtar till:
imorn..
Senaste gången du träffade din pappa: igår, om de nu var nån som ville veta?
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja de har jag väl
Vad gör dig irriterad just nu: att klockan redan är halv 3?

DIN FÖRSTA:
Piercing: öron
Tatuering: har ingeen....
Bästa vän: sanna riemertzon
Sport: fotboll eller hockey?
Husdjur: katt skulle jag tro?
Alkohol du drack: ...

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: måste nog säga ögon
Kramar eller pussar: pussar..
Kortare eller längre: längre, men de ska egentligen inte spela nån roll? 

Tatueringar eller piercingar: tatuering, fast inte nån stor..

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde: ?
Vad åt du sist: en macka
Vad irriterar du dig på: just nu jävla datorfaan
Tror du på distansförållanden: de gör jag
Vart reste du sist: Hmm...reste och reste..till lycksele iallafall.
Vad gjorde du igårkväll: Lite olika(Lol att jag var tvungen att kolla inlägg från igår för att veta vad jag gjorde.)
Liknar du din mamma eller pappa: Det tycker inte jag. Vissa tycker dock att jag liknar pappa.
Ler du ofta: Mja, hyffsat.
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: Ibland.
I vems säng sov du i igår natt: Min.
Vilken färg har din tröja: Vit.
SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut: Dom kan väl inte ta slut?
Har du någonsin gråtit dig till sömns: Ja, drygt.
Gråter du när du skadar dig: Beror på hur hårt jag skadar mig.
LYCKA
Är du en glad person: Oftast.
Vad gör dig glad: Mycket.
Önskar du att du var lyckligare: Nej, jag är så lycklig som jag kan bli atm.
Är lycka överskattat: Nej.
Kan musik göra dig glad: Ja.
KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig'': Ja
Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det: Ja.
Har du en flick/pojkvän: Ja, världens underbaraste!
Är du nöjd med det: Om jag är!
Är du kär: Ja!!!!!!! crAzY iN LoVe
HAT
Vem hatar du verkligen: Pjuff
Har du någonsin gjort en hat-lista: Har jag säkert gjort i någon gammal dagbok.
Är du en mobbare: Nej.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta: Ja.
Har du blivit sviken någon gång: Ja.
Vart reste du sist: -
Vad gjorde du igårkväll: isabelle
Liknar du din mamma eller pappa: paass
Ler du ofta: inte just nu eftersom datorn laggar sööndeer
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: har typ aldrig sett en..
I vems säng sov du i igår natt: soffan nere i källarN
Vilken färg har din tröja: blå

SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut: nej
Har du någonsin gråtit dig till sömns: nja slutar gråta före jag somnar
Gråter du när du skadar dig: typ inte...

LYCKA
Är du en glad person: dom som inte känner mig säger de.. 
Vad gör dig glad: myckee
Önskar du att du var lyckligare: nja, inte överdrivet mycke
Är lycka överskattat: nej
Kan musik göra dig glad:njaa

KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig'':  jopp
Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det:jopp
Har du en flick/pojkvän: naee..
Är du nöjd med det:naee
Är du kär: vet inte...

HAT
Vem hatar du verkligen: datorn
Har du någonsin gjort en hat-lista: naee..
Är du en mobbare: nae, mobbar bara mina vänner
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta: eh ja?
Har du blivit sviken någon gång: de har jag väl..

svar: nej de gick inte göra texten smal på svaren.

avslutar med med en väldigt fin bild på mina underbara klasskompisar som jag saknar sjuukt mycke♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0