akuten

min gårkväll/gårag:
Började med att jag lämnades ensam hemma medans min familj åkte och dejtade på någon fattig strand.
själv satt jag hemma i våran fattiga soffa med mitt bankande huvud.Efter någon timma hemma kom jag på
den underbara idén att vandra till köket och supa lite vatten, men...så långt kom jag aldrig. Svimmade precis utanför toan och låg där ett tag efter att jag vaknat, min första tanke "Varför sover jag på golvet?!?!"
Kröp till köket och drack vatten som jag spydde upp direkt...Kröp vidare för att hämta telefonen för att sedan ringa hem min mammi från stranden, självklart svarade inte kvinnan. Så min mormor blev gårdagens ängel, hon hämtade mig och jag somnade direkt jag kom hem till henne och morfar. Blev panik väckt av mamma som kom
och frågade vad som hänt, jag var helt borta och hörde inte vad hon sa. Det ända jag kände var att spyan än en gång var på uppgång så jag sprang till toan.
Fanns inte så mycket  att göra, mer än att packa ihop sig och åka upp mot akuten.
Under dom ca 3 timmar av väntan som vi satt där ville jag bara sova..mådde så otroligt dåligt, längesen sist jag mådde värre. Blev iallfall inspekterad efter en lång väntan, pulsen kollades i det stora hela helatiden nästan, sen togs även några blodprov. Men i slutändan fick jag ändå med krit vitt ansikte och en piggelin i handen åka hem utan att några större fel hittats, misstanke: Vätskebrist...
Idag mår jag bättre, visst, ont i huvudet och lite lätt illamående dådå, men annars, helt återställd:)
Så, nu vet alla som undrade vad Vendelis gjorde lördagskvällen den 9 Juli.

dagen: Konfirmation, och "konfirmations kalas" efter;) trevligt.
Tack till Agnes och Elin som kom till kyrkan, och tack för presenten. Jag älskar er♥

hitta på något snart snygging?!??!?!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0