15 saker

drar en vendela
15 saker du inte visste om mig..
1. Hatar parkeringar-
klarar bara inte av att gå där när de kommer bilar från alla håll och kanter
2. Är sjukt lat- de kanske alla visste redan meeeen
3. Bryr mig inte överdrivet mycket om vad folk tycker om mig
4. Har ett visst behov av uppmärksamhet..
5. Tycker inte om folk som låtsas vara nån annan bara för att en person ska tycka om den-
nog för att man är olika beroende på vem man är med...
6. Skulle jag vara tvungen att laga mat själv i en vecka skulle de inte bli mycket till mat..
7. Vill och har alltid velat bli dagisfröken när jag blir stor..
8. Vill just nu även bli polis
9. Älskar att vara i fjällen på våren-
allt som finns hemma behöver man aldrig tänka på
10. Skulle egentligen ha hetat Tillma
11. Jag har faktiskt 5 ärr i mitt ansikte, brukar säga att jag har 4 glömmer ett av dom
12. Har ganska lätt för att frysa tror jag
13. Mina vänner är ungefär de bästa som har hänt mig-
de vet dom nog redan men
14. Har lärt mig att inte ta åt mig om vad folk säger om mig
15. Kommer vara sjukt less på Elin och Erika efter den här veckan


ja, de har var väldigt intressant
och ja jag har nu gjort 3 inlägg på rad...

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0