come tomorrow, tomorrow i'll be gone

Det här är jag, skriv några rader om dig själv:

Vendela Maria Lundström, 15 år, bästa humorn ever.



Välj ut en kompis, skriv några rader om honom/henne:

Finaste Erika Jakobsson, alltid glad och övertaggad. Du kan få allt negativt att
låta hur positivt som helst. älskling, du gör saker och ting så mycket lättare.
Älskar dig finis


Skriv om något du saknar från förr:
min (från grunden) biologiska familj.
eller jaaa..ni fatta



Skriv något om ett syskon:

Finaste Vera, samma mamma osv osv osv. oftast gladcheeey.


Skriv något om en kusin:
Då väljer jag min kära kusin Olof, 15 år han också. Har
en massa roliga minnen med den här pojken, mest från då
vi var små. Men med tiden har vi glidit ifrån varann,otroligt
synd men så äre. du är kung♥



Den här bilden gör mig glad eftersom...

jag älskar människorna.grym klass.



Utan den här personen...:

Vet jag ärligt talat inte hur jag skulle klara mig.




Den här killen....


Hade jag bra kontakt med för typ 2 år sen, 6an alltså.
Vi är aldrig med varann längre typ, och det är tråkigt
Men med sebbzorr kan jag skratta så jag kissar på mig,
han är grym<3





Den här tjejen......

är precis lika störd som mig, som en bortkommen tvilling som jag lärde känna för 3 år sen.

Något tapigt jag hittade på någon blogg;D


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0