thank god, i found the good in goodbye

Namn? Vendela Maria Lundström
Piercingar? öronen
Tatueringar? ingen.
Längd? 1.80 typ
Skostorlek? 38
Hårfärg? bajsfärg..nejmen ljustbrunt..FULT!!!
Fräknar? yesbaby,
Vikt? vet faktiskt inte
Motto? jag är bättre än dig. haha nej så tapigt
Kär? jaa:)
Önskar du att du bodde nån annanstans? nae, helt ärligt, jag trivs här
Tänker du på självmord? verkligen inte
Tycker du att du är attraktiv? inte speciellt
Dricker du? ja annars skulle allt bli så torrt-.-'
Använder du droger? absolut inte
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? syoss
Vilken parfym använder du? beat
Vad är du rädd för? hissar, väldtäktsmän och spindlar
Gillar du att tvätta? nej det är väl inte så trevligt
Gillar du berg-och-dalbana? ÄLSKAR

Senaste...
Filmen du hyrde?
 hyrde från teliaboxern, i rymden finns inga känslor
Filmen du köpte? mitt minne räcker inte så långt bak i tiden..
Låten du hörde:  beyonce-best thing i never had..
Låten du laddade ner? laddar inte ner musik, tuben ffs<3<3<3<
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? högge
TV-program du såg? my sweet 16
Person du tänkte på? många, bla elin

För eller emot...
Långdistansförhållanden? För
Utnyttja någon? Emot
Självmord? upp till den med problem i livet, klandrar inte dom som begår självmord
Ungdomar som röker? upp till var och en, jag dömmer inte människor efter om dom röker eller inte.
Använda droger? Emot
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit...
Mat? grillat
Låt? family portrait, beautiful jaa och en massa fler
Sak att göra: skratta=)
Sport: haha-.-' hockey att kolla på...
Dryck: cola eller mjölk
Kläder: högges lejonbyxor<3<3<3<3<3<3 eller så carlingsjeans
Film: 8 mile och a walk to remember
Bil: epa HAHAH
Serie: ser inte sån skit men andra avenyn var väl helt okej

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? det också
Ljugit för någon? Ja,
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? aa:)

Antal...
Gånger du vart kär? 2 gånger:)
Gånger ditt hjärta brustit? haha vet inte
Hjärtan brustet på grund av dig?  1 gång, ingen kommentar
Killar du kysst? det håller jag nog för mig själv
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ett antal
Ärr du har på kroppen? 4 tror jag
Pålägg som gäller:´ det mesta

Senaste...
Boken du läste? varför gråter inte emma
Personen du fick e-mail av? nahah har typ en miljard olästa
Personen du fick brev av? blev?brukar man ens få de?
Personen du fick sms av? högge
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i förr går
Saken du köpte? minns inte

Vad har du gjort idag? varit med högge
Var det kul? ja mamma
Brukar du svära mycket? skriver det oftare än jag säger ...jaa
När stiger du upp på morgonen: olika bajsapa
Gillar du att slåss? nej verkligeninte.
Vad har du på dig? kläder
Vad ska du göra ikväll? äta något
Vad är du allergisk mot? kiwi och tomat typ, men jag skiter i båda
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ja det gör jag =)
Kan du stå på händer? hehe nej
Håkan Hellström eller The Ark? ja ingetn av det fy och fäen
Gillar du ketchup? beror väl till vad?
Är du glad nu? inte överdrivet
Var du glad igår? minns inte vad jag gjorde igår men kan då inte minnas att jag var ledsen
Vad dansar du till? musik
Stockholm är... ? underbart
Göteborg är...? ett ställe som jag besökte för mååånga år sen, och det var väl helt ok
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? spanien


cool kille♥



Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0