Men du ser vad andra inte ser, att de finns så mycket mer, under ytan, som jag nästan glömt

Bra uppdatering osv..
Vi var som sagt i erikas stuga i går, de var riktigt trevligt, och eftersom min kamera är helt paj så blev de inga bilder från mig, men elin har en hel del bilder.
De vi gjorde var väl att bada-sola-åka båt-åka ring-storma Viktors place-tvinga han, gurra, fagge och olle att komma på kvällen-tro att dom inte skulle komma-vara med dom på kvällen-grilla-städa- och hade en jävla massa roligheter!
Sen igår kväll for jag till kusinen som fyllde 9 år, kändes nyss som han skulle fylla typ 3...
 
I fjällen förra året
Nä nu ska jag röra mig ut i de fina vädret, och njuta av de sista av sommarlovet... bara typ 17 dagar kvar...


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0