filmlaaaan

Hemma efter en awesomeeee kväll,natt,morgon.
Vi såg typ 2 filmer på vårat filmlan men det spelar ingen roll,vi hade en massa andra roliga saker för oss.. som tillexempel att Simon visade oss sina skillz i köket,genom att baka en kladdkaka utan recept..det var nog det äckligaste jag har smakat. Och jag kan säga att jag höll humöret uppe ända tills morgonen då jag sov någon timma men
 mådde ändå illa och var galet trött. efter ca 12 timmar 
@ hallbergs place så cyklade jag och idaaan hem. Och jag slocknade
direkt jag kom innanför dörren och sov i 4 timmar, så nu är jag piggare än någonsin..not.
Ni är guldvärda mina älsklingar♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0