känner du vinden som blåser i stan?det är en förändring,allt dåligt blir bra. jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.Han är bort nu,finns bara drogerna kvar. jag tänker nästan aldrig tillbaks på den dan.men vinden han prata om,blåser idag.



Känns som fucking igår.
Blir deprimerad bara av tanken på att vi nyss stog där och var asglada..
jag,agnes,elin och erika trampade in till stan och kollade norrhammars avslutning
sen mat @frasses place. åhhhh.. brb dö ett tag.juste...sen dess är jag
skyldig agnes 15 kr.. brb dö lite till.

idag, 16 Augusti 2011(6dagar kvar innan skolan) så regnar det...och eftersom att jag har chilldag
så ska jag bara sitta här och jaaa..chilla?! medans övriga bloggare
tog bussen till umeå;]


Kommentarer
Postat av: Anonym

16 augusti*

2011-08-16 @ 19:50:58

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0