Did I disappoint you or let you down? Should I be feeling guilty or let the judges frown?

De här är jag, skriv några rader om dig själv:

Agnes Grehn, bättre humor än Vendela

Välj ut en kompis, och skriv några rader om honom/henne:

Isabelle Nilsson, en helt underbar tjej, som är helt awesome på att lyssna, hon är sjuuukt underbar!
När man är med henne kan man skratta tills man börjar gråta, och prata tills man får ont i halsen
Älskar dig Isabelle!

Skriv om något du saknar från förr:
Dev finns väl mycket, men saknar sjukt mycket när man var liten och inte hade några bekymmer..
Saknar också att vara med mina underbara grannar..

Skriv något om ett syskon:

Väljer att skriva om båda mina systrar
Emmy, många säger att vi pratar lika och att vi är lika.. de är vääldigt roligt att bråka med emmy, eller oftast...
Selina, inte alls lika roligt att slåss mot henne... men hon är bra på mycke andra sätt..
HAHAHA vet verkligen int vad jag skulle skriva...

Skriv något om en kusin

Den här bilden gör mig glad eftersom..

Jag älskar människan på bilden

Utan den här personen..:

Skulle jag inte vara samma person som jag är idag... älskar dig snuttan!

Den här killen:

Den här tjejen:

Är helt underbar! Om man inte lär känna denna brud går man verkligen miste om nått!

Vet att de är dom finaste bilderna osv...


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0