6 månader

Det är helt omöjligt att förklara dig i ett inlägg på en helt vanlig blogg. men visst, jag gör ett försök.
Det finns ingen, som kan göra mig lika glad som du kan,när allt når botten och jag tror att det aldrig
ska bli bra igen, då vet jag att du alltid i alla lägen kommer med dom rätta kommentarerna och bara en
kram kan göra så mycket. Precis för 6 månader sen idag, blev jag världens lyckligaste, obeskrivligt
lycklig. Tack för allt du gör för mig och tack för alla gånger du finns där, det betyder med än du tror.
Har så många minnen med dig, minnen som är guldvärda och jag hoppas på fler. Jag hoppas att du vet
att jag alltid finns här för dig, även i alla skitstunder som jag bara vill spy på.
Tack tack tack för ett underbart halvår. Jag älskar dig oändligt mycket, världensbästa Pontus♥



♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0