vendelis

Vilket är ditt turnummer? - 19

Berätta så många sanningar om dig själv.

- jag vill spy när jag hör "subway"
- får ofta dumma tvångstankar
- jag lyssnar på en viss musik när jag är ensam hemma, nästan ingen vet vilken
- när jag blir arg eller ledsen så säger jag saker som jag sen inte minns, ibland FÖR dumma saker.

Kärlek
Vad hette din allra första pojkvän? - johan 
När var det? - 2:an
Har du pojkvän nu? - ja
Om "ja" på ovanstående fråga, Vad heter han? -pontus
Har ni varit tillsammans länge? -om nån vecka, 2 månader
Sover du helst tillsammans med någon eller ensam? - beror på, men kanske tsm
När kysste du någon senast? - igår
Har du varit olyckligt kär någon gång? - jaa i typ 2 år
Har kärleken gjort dig olycklig någon gång? - slutar sällan lyckligt
Vad tycker du om kärlek just nu? - just nu är det toppen

Jag har någon gång..
[x] - Sagt "jag älskar dig" och menat det.
[ ] - Sagt "jag älskar dig" och inte menat det.
[x] - Varit osäker på mina känslor för någon.
[x] - Sovit tillsammans med någon av det andra könet.
[ ] - Varit otrogen.

Vänner
Vad hette din allra första vän? - olle eller sofia minns inte vem av dom
Har ni fortfarande kontakt? - träffar dom varje dag,men som då: nej...
Vem är din allra närmsta vän? - stinisen och elinisen
Finns det någon vän du saknar just nu? ja många
Om "ja" på ovanstående fråga, Vem? - rasmus,matilda&sånna jag inte är med mer
Vem/vilka vänner pratade du med senast irl? - mamma
vad sa hon/han? - "ta bort din jacka" hehehe
Umgås du helst med killar eller tjejer? - beror på vilka det är, men nog funkar det att vara med båda
Varför? - för att det ä så
Har du för många vänner? - för många kan man inte ha, jag har dom underbaraste
Ska du vara med någon/några vänner imorgon? - pontusss

Jag har någon gång..
[x] - Skrattat så jag har gråtit tillsammans med en vän.
[x] - Gjort något riktigt sjukt tillsammans med en vän.
[] - Gjort inbrott tillsammans med en vän. 
[x] - Pussat någon av mina vänner.
[x] - Lånat någon väns kläder.

Dåliga tider
Har du gjort någonting du verkligen ångrar? - mm
Har du skämt ut dig inför mycket folk? - aa
Har du gjort något olagligt? - jaaa
Har du gått ut utan lov? - ja det tror jag väl
Har du strulat med någon och sen ångrat det? - nej
Har du strulat med flera på en kväll? - nej
Har du dansat "intimt" med en kille? - hmm intimt?
Har du haft kk? - hah, näe
Har du varit hög? - trodde det stog bög, nej på båda iallafall

[xxxxxxxxxxxxxxxxxxx] - Gjort något riktigt dumt.

Allmänt
Har du kollat på en solnedgång? - arå
Har du bra betyg i skolan? - dom funkar
Har du kört klädpoker och vunnit? - nech
Har du många kuddar i sängen? - 3
Vilken var den senaste låten du lyssnade på? -i´ll be missing you
Hur många kontakter har du på msn? - 600 typ
Vad ska du göra imorgon? - frågan har redan varit
Vad gjorde du idag? - inte mkt
Har du somnat när du kollat på film med någon? - nej aldrig? berätta hur man gör? men antagligen, vem har inte?

Jag har någon gång..
[x ] - Gråtit en hel natt. (nästan)
[x] - Gjort en bakåtvolt-(var såklart inte ens meningen)
[x] - Haft ett par rosa gummistövlar.
[x] - Färgat håret(tonat)
[x] - Studsat studsmatta.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0