Vendela- när allting blir för stort, kommer jag för nära vad jag gjort.

Min dag igår var awesome.
Började med att pontus följde mig hem efter skolan...
sen så var vi ute på en bondgård hahahaha och såg får:$
och typ direkt vi kom hem, så fick vi fint besök.
Ludvig, Johan, Berga ,Wikström och Boman... . tack för det mina vänner♥
Och efter dom hade lämnat, väntade nästa besök, Ida och Linnea
som behövde vatten, (slindvatten) dom fick inte komma in här:$
När Pontzorr for hem så dog jag direkt, och vaknade ganska just precis nu.

Min dag kommer bestå av Ida och Linnea samma sak ikväll. Är helt säker
på att det här blir askalas, ( word by jorkaan;) )
Aja, let´s gå upp and duscha, jag har skellefteås fräschaste hår...

PUSS PÅ ER SÅ HÖRS VI VÄL IKVÄLL.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0