vendela-hehehe illa...

När vaknade du imorse?

9..varför gjorde jag så mot mig själv...? 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "ååh nejejeje är natten redan slut?somnade just.." tiep så..

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- nej vill inte prata med någon, håll er undan

 

Vilket humör är du på?
- bra. har du nått problem med det elleer?

 

Vad har du på dig just nu?

- kläder...gina linne, dansbryxor och underkläder whopppsss


Har du ont någonstans?

- får ont överallt när jag tänker på att jag gör något så här drygt...

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- dig

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- ingen lön för min del

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- tröjaaaa

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- facebook<3<3<3

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- sova smsa och snagga mig..

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- 3 doors down-here without you eller 3 doors down-when im gone  minns icket vilken av dom.

 

Varför ska man läsa din blogg?
för att lära sig om äkta humor.. men eftersom att den här bloggen inte bara är min så råder jag er till att inte  läsa.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
  - ganska precis den här dagen och tiden gjorde jag "dag 8-platser jag besökt"

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- ingenting..hehehehe

 

När fotade något senast, och vad?

- igår..farligt heta bilder på mig och elin.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- redan gjort

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- ett element

 

Vad tror du att klockan är?

- hmm...gissar på 16:23... oj, det var visst rätt. klockan är inte längst ner i högra hörnet.


Kommentarer

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för A&A)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0